2015. szeptember 11., péntek

Zsiráf másként, mint tőlem megszokott

Kaptam egy keresztszemes készletet egy kedves barátnőmtől. Azt mondta itt az ideje,hogy kipróbáljam és ne ijedjek meg tőle, menni fog. Hát igencsak felpiszkált ezzel és szinte rögtön neki is álltam még a hét elején. Tegnap pedig már el is készült és így ez a kép is felkerül a falvédőre. :D

Nagyon élveztem a varrását és tényleg veszélyes dolog belekezdeni, mert igencsak fertőző. :D
Még biztos fog készülni pár dolog és közben remélem még sokat ügyesedem.

Nagyon cuki zsiráf!




8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült, cuki lett :) Lehet nekekm is ki kéne próbálni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem is! Én azt mondom vágj bele! Megéri.Nekem nagy sikerélmény lett!

      Törlés
  2. Nagyon orulok, hogy csatlakoztal kozenk, ugye, ugye, hogy nem lehet abbahagyni? En is igy kezdtem, csak a tied meg szebb is lett!! Gratulalok elso kis muvedhez, nagyon edi kis zsiri!! A kedvencem. Tovabbi sok szep munkat es remelem a kovetkezo babavarora SAL-ban mar egyutt varrunk. Puszi a gyerekekenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni. Persze azért még van bőven mit tanulnom,de majd lassan haladok. :)
      Tényleg szebb?! Nem tudom elhinni, hogy ilyen ügyesen kezdtem.
      Úgy legyen, én benne vagyok!

      Törlés
  3. Hűha! Így elsőre nagyon szuper lett, komolyan! Az én első munkáim sem voltak ilyen szépek, látszik, hogy ügyes kezed van. :) Most már te is fertőzött lettél! :D Ugye, hogy semmi ördöngösség nincs benne? (Jó-jó, néha van.)
    Kívánom, hogy szeresd meg annyira a keresztszemezést, mint mi, akik neked hímeztünk! Meglátod, nagyon sok örömet fogsz találni benne. Nyugtat, kikapcsol, és az eredményben sokáig gyönyörködhetsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. Igazán jólesik! :D
      Nem nehéz,de odafigyelést igényel az biztos.
      Nagyon remélem, hogy így lesz. Már vannak tervek,ötletek. :D

      Törlés
  4. Nagyon jó lett! :-)
    És tényleg fertőző a hímzés, ha egyszer elkezded nincs megállás. :-)

    VálaszTörlés